חירק אייקון

אודות

מסעדת חירק מרקים & גריל

רעבים או סתם חושבים כבר על הארוחה הבאה? תנו לנו לספר לכם על כל המטעמים שאנחנו מכינים לכם במסעדת חירק מרקים וגריל בראש העין:
שווארמה, מבחר גדול של שיפודים ובשרים על האש, עיקריות בשריות חמות (כולל ארוחת ילדים), חומוס משובח, מרקים תימניים, מאפים תימניים, תוספות ביתיות במשקל, קינוחים מפנקים וכמובן גם מגוון משקאות קלים ובירות כדי להרטיב את הגרון ולהתרענן בין הביסים.
וכל הטוב הזה ניתן לכם במחירים ידידותיים ונוחים לכיס.

אז מה בתפריט?

אצלנו אפשר לאכול ארוחה משביעה ומפנקת ליחיד בעזרת המנות הנדיבות שלנו וגם לפתוח שולחן לכמה אנשים רעבים בעזרת המבצעים המשתלמים שלנו (כמו למשל מבצע מיקס פמילי, שכולל 8 שיפודים בליווי אורז, חומוס, טחינה, סלט ירקות גדול, צ'יפס גדול, חמוצי הבית ו-4 לאפות!).
אתם יכולים להתחיל בניגוב צלחת חומוס וטחינה עם פטרוזיליה ושמן זית ובנשנוש קבבוני טלה, להמשיך במרק שעועית/עוף/בשר/רגל/ראש תימני אסלי (בליווי חילבה, סחוג, לימון, בצל ולחם שחור), לטרוף עיקרית של שיפודים חמים (פרגית, קבב, כבד עוף, אנטריקוט, כנפיים מרגז) או בכלל ללכת על עיקרית בשרית אחרת (סטייק אנטריקוט, צלעות טלה, עוף בגריל, קציצות עוף, חזה עוף, שניצל, סטייק פרגית, גולאש, בשר ראש ושווארמה מצוינת).
בצד תוכלו להתפנק בתוספות חמות מעולות (אורז, תפוחי אמה, שעועית לבנה ברוטב אדום, צ'יפס וסלט ירקות) וגם בג'חנון ומלאווח וחיזוק של עוד מאפים תימניים (לחוח, סאלוף ועוד). ולקינוח? קינוחי פרווה מתוקים וכיפיים (מוס שוקולד, קרם בוואריה, קדאיף ואחרים).

תפריט כשר למהדרין

בקיצור, למסעדת חירק ראש העין מרקים וגריל תפריט כשר למהדרין נדיב ועשיר שלא ישאיר אף אחד רעב.
את האוכל הנהדר שלנו אתם יכולים להעמיס על השולחן אצלנו בכל יום באמצע השבוע מהבוקר עד הלילה וגם ביום שישי עד הצוהריים. בנוסף לכך, אתם יכולים להזמין משלוח ולקבל אותו תוך זמן קצר היישר לפתח הדלת בעבודה או בבית.

זה לא משנה אם אתם הולכים להזמין המון אוכל דרך המבצעים שלנו או ארוחת צוהריים לסועד יחיד – זו בכל מקרה הולכת להיות ארוחה נדיבה, מפנקת וטעימה!
שיהיה בתיאבון!

חזור